dilluns, 21 de febrer del 2011

Werens Again

El divendres, per casualitat, vaig descobrir aquest video:


I, com que a mi m'agraden molt les flors d'en Werens, vaig agafar la màquina i vaig anar a veure com seguien les flors que havien penjat fa dos mesos.

La flor de l'Avinguda 11 de Setembre la vaig trobar en perfectes condicions:


Però la flor de l'Euterpe ha desaparegut!!:



No puc evitar de preguntar-me, que ha passat amb aquesta flor??.

Pot ser que algun admirador d’en Werens l’hagi despenjat per endur-se-la a casa seva??

A mi, personalment, no em faria res treure alguns dels quadres del menjador per fer espai per col·locar-la.

Però també pot ser que el consistori tingui alguna “sensibilitat especial” amb aquest edifici i  consideri que és l’únic que pot alterar la seva estètica...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada